Przygotowywane przez SAWYER plany obejmują zagadnienia finansów, organizacji
i zarządzania, marketingu i sprzedaży czy zmian kapitałowych w rozbudowanych
strukturach kapitałowych. Dedykowany zespół specjalistów SAWYER uczestniczy
również we wdrażaniu opracowanych planów oraz zarządzaniu procesem restrukturyzacji.
Działania:
zapoznanie się ze specyfiką działalności przedsiębiorstwa
analiza efektywności procesowej oraz przychodowo-kosztowej
wskazanie obszarów wymagających działań naprawczych
konsultacje propozycji działań naprawczych z klientem
wprowadzenie wypracowanych działań naprawczych
Efekty prac:
analiza obecnego stanu przedsiębiorstwa
konkretne działania naprawcze
wskazanie oczekiwanych efektów działań naprawczych
wsparcie przy wdrożeniu opracowanych planów
zarządzanie procesem restrukturyzacji/reorganizacji
Korzyści:
aktywne podejście do prowadzonych działań
rzetelna analiza
zrozumienie właściwych potrzeb klienta
bezpieczeństwo zagwarantowane wieloletnim doświadczeniem w biznesie
terminowość
Przygotowywane przez SAWYER plany obejmują zagadnienia finansów, organizacji
i zarządzania, marketingu i sprzedaży czy zmian kapitałowych w rozbudowanych
strukturach kapitałowych. Dedykowany zespół specjalistów SAWYER uczestniczy
również we wdrażaniu opracowanych planów oraz zarządzaniu procesem restrukturyzacji.
Działania:
zapoznanie się ze specyfiką działalności przedsiębiorstwa
analiza efektywności procesowej oraz przychodowo-kosztowej
wskazanie obszarów wymagających działań naprawczych
konsultacje propozycji działań naprawczych z klientem
wprowadzenie wypracowanych działań naprawczych
Efekty prac:
analiza obecnego stanu przedsiębiorstwa
konkretne działania naprawcze
wskazanie oczekiwanych efektów działań naprawczych
wsparcie przy wdrożeniu opracowanych planów
zarządzanie procesem restrukturyzacji/reorganizacji
Korzyści:
aktywne podejście do prowadzonych działań
rzetelna analiza
zrozumienie właściwych potrzeb klienta
bezpieczeństwo zagwarantowane wieloletnim doświadczeniem w biznesie
terminowość
Realizowane przez SAWYER podejście do due diligence obejmuje niezależne analizy finansowe, biznesowe i strategiczne dostosowane do potrzeb klientów związane z:
nabyciem udziałów/spółki
sprzedażą udziałów/spółki
inwestycją w aktywa
kontrolą zewnętrznych źródeł finansowania (pożyczki, kredyty)
innymi procesami biznesowymi np. przegląd relacji kapitałowych i osobowych, przegląd struktury organizacyjnej i procesów
niezależną opinią dla rady nadzorczej
Działania:
ustalenie realnej potrzeby klienta, identyfikacja celu due diligence
dobór właściwego składu zespołu ekspertów
spotkanie w siedzibie przedmiotu due diligence
przegląd danych i dokumentów źródłowych z zakresu finansów, umów, dokumentacji podatkowej
sporządzenie raportu z due diligence
Efekty prac:
Due diligence skutkuje identyfikajcją :
głównych nośników wartości dodanej
źródeł ryzyka
kluczowych obszarów wymagających podjęcia decyzji i działań
narzędzi ochrony koniecznych do zastosowania w umowie
konfliktów interesów lub konfliktów niezależności
Korzyści:
aktywne podejście do prowadzonych działań
zrozumienie właściwych potrzeb klienta
kompleksowość zakresu due diligence
bezpieczeństwo zagwarantowane wieloletnim doświadczeniem w biznesie
terminowość